2015. május 12., kedd

A bogyiszlói Orchideás-erdőben (és egy kicsit a Gurovicai-rerdőben is)

Tövisszúró gébics az erdő felé tartva

Két tő tojásdad békakontyot is találtam, ezzel eggyel nőt az általam megismert orchideafélék száma. 

Az erdő sztárjai azért vitathatatlanul a vitézkosborok

Az idén nagyon sok van belőlük, én itt ennyit még nem láttam itt

Szinte a Villányi-hegységet idézte helyenként

Állománysűrűség

Fehér madársisakból is volt jó pár

Nagyon szomorú dolog egy kimúlt fehér gólyát találni. Az érzékenyebbek kedvéért, csak így a szélét fényképeztem le.

Ne higgyünk ennek a táblának! Elvisz a töltésen, megyünk 1 km-t, aztán ott állunk a nagy semmi közepén, és nehezen áthágható kerítés választ el az  erdőtől. 
Ezt a kis koszlott fehér madársisakot már a Gurovicai-erdőben fényképeztem, ahol ismét találtam két tövet. Tavaly nem láttam. Nem valami mutatósak, de legalább vannak.