2013. február 23., szombat

Az üveghutai temető megtalálása

Tömegesen nyílik az illatos hunyor a Geresdi-dombságban. Novembertől szinte folyamatosan lehet a kis növénnyel találkozni. 

A Hutai-patak lendületes zubogókon halad Bátaapáti felé

Fakitermelés
A Hutai-völgy

Sokadik találkozásom az üveghutai harangtoronnyal

Sok példány már teljesen kinyílt, pedig tegnap még hó borított itt mindent

A hutai temetőt már többször kerestem, de nem találtam. Molnár Zoli fotós barátom viszont ráakadt, így újult bizalommal vágtam neki az Üveghuta feletti domboldalnak. Nem volt könnyű, volt olyan pillanat, hogy hívni akartam Zolit egy kis útbaigazításért, de nem volt térerő. Már majdnem feladtam, amikor végül is ráleltem. A keresztekről a másik blogomban vannak képek.

Itt kell felmenni a temetőhöz. Nem lehetett egyszerű itt régen a temetés

Visszavonhatatlanul tavaszodik.

A Hutai-völgy mélyén felszínre kerülnek a nagy gránittömbök.